Fietstocht naar Uppsala

1 september 2015 - Brugge, België

Het begon allemaal met een bevlieging, morgen wordt het realiteit. Oorspronkelijk zou ik Maarten in Uppsala bezoeken met het vliegtuig maar de uitdaging lonkte om de tocht te ondernemen met de fiets, helemaal vanuit Brugge.
Ooit heb ik dergelijke tochten gedaan met de fiets. Van Brugge naar Avignon, van de middellandse zee naar de atlantische oceaan, ... toen was ik nog jong en onbezonnen, mijn conditie was goed op peil. Nu wil ik mezelf terug leren kennen. Ik weet gewoon dat het zal lukken.

In de voorbije weken heb ik me stilaan voorbereid wat bagage en fietsweetjes betreft. Ook het verlangen naar de start groeide met de dag. Morgen mag ik eindelijk vertrekken en genieten zal ik met volle teugen.

Ik ga proberen wat reisgedachten en ervaringen met jullie te delen. Interesseert jullie dit niet, dan kan je de tekst overslaan en misschien enkel naar wat prentjes te kijken die ik onderweg zal proberen te schieten. Ik denk dat ik tijdens mijn ruim 2000 km verre tocht door Nederland, Duitsland, Denemarken en Zweden wel af en toe eens zal stoppen voor een fotootje.

Ik hoop dat ik jullie ook wat kan boeien, misschien jaloers maken en ervoor zorgen dat je de tocht ook eens onderneemt.

Stijn

1. Jean paul:
    2 september 2015
    Veel fietsgenot en hopelijk niet te veel van het natte regenweer dat zich nu buiten toont
  2. Christine:
    2 september 2015
    Je startwoordje was alleszins al geslaagd. Ik krijg ook al zin.
  3. Johan:
    3 september 2015
    Inderdaad een heel mooi startwoordje. We wensen je een plezierige en veilige fietsreis toe, geniet ervan,hopelijk het weer toch iets beter..is de fysiek efkes iets minder..je daar eens goed laten masseren.we kijken alvast uit naar je reisverhaal en fotootjes!!succes Stijn!!
  4. Ellen:
    4 september 2015
    Wauw Stinus, ik ben nu al jaloers! Have fun!
  5. Arne:
    5 september 2015
    graag meevolgen check, jaloers zijn op verlof - belevenissen - omgeving waarschijnlijk ook check, zin krijgen om te fietsen check... Maar zelf naar daar fietsen? Hmmm zou ik ook zo zot zijn?